Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-08, 03:30   #4
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Laaang fjelltur på Ketolyse

Fettforbrenning gir utrolig lang utholdenhet, men om du har for stor intensitet vil du lide under av at du ikke har tilgjengelig glukose. Den berømte veggen er når man går på større glukoseforbrenning og plutselig er tom for glukose.

Jeg anbefaler bare at du tar det rolig nok så går det fint. Om du pusher opp en fjellside kommer det kanskje til å gå tungt, men det er bare fordi du presser oksygenopptaket tøft for å gi mulighet til enda større fettforbrenning.

Sjøl går jeg på lavkarbo, inntar ikke karbo før eller under, men etter en hard trening så spiser jeg rask karbo for å erstatte glukoselagre. Trenger ikke spise sukker når jeg trener, bare ha det lagret i kroppen. Da har jeg best kontroll på blodsukker og forbrenning under trening.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat