Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-05, 11:29   #22
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg er skikkelig fornøyd med kostholdet til sønnen min om dagen Vi har Au pair og hun er kjempeflink til å følge opp det kostholdet vi vil at han skal ha. Jeg viste henne her en dag hvordan jeg lager smoothie og nå lager hun er smoothie lignende sak til ham hver dag som hun gir ham med skje. Den består gjerne av egg, mandler, udo`s, cocosa, bær og frukt (f.eks eple, avocado og banan).

Jeg bare kooser meg med tanken på at sønnen min får i seg mat som er så næringsintensiv (hmm.... lagde jeg et nytt ord nå ) og samtidig er snilt mot blodsukkerbalansen

Ellers så spiser han jo hver dag den havregrøten jeg har beskrevet over, kankskje ett brødmåltid (brød av beste sort selvsagt ) og kjøtt eller fisk med grønnsaker til middag.

Det eneste jeg lurer på er om han får i seg for mye frukt (blir en del innimellom) i forhold til grønnsaker. Vi strever en del med å få i han grønnsaker..... og middag generelt egentlig. Jeg har også litt dårlig samvittighet for at bærene han spiser nok er sprøytet.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat