Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-08, 11:34   #511
Samhaineve
Juniormedlem

Samhaineve sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Alder: 48
Samhaineve er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Bea, her.

Jeg har jo greid å gå ned 35 kilo ved hjelp av ketolyse tidligere. Så jeg VET jo at dette egentlig virker. Men det er bare såååå frustrerende når dette skjer.
Blir litt deppa av hele greia, egentlig. Vil så gjerne slippe å veie 100 kilo!

Tusen takk til dere for gode råd.
Har vært inne på tanken om å kontakte spesialist jeg også, men har vært redd for at jeg går meg rett i armene på en "Grete Roede" type
Har ikke tenkt på at det finnes Lindbergklinikker......

Har ikke kjøpt Acomplia enda. Har så lite lyst til å bruke 900 kroner på noe som kanskje ikke vil være særlig bra.

fra meg

Hei. Skjønner din frustrasjon veldig godt. Dette er kun et tips og egne erfaringer. Jeg har nå kommet dit at jeg har tatt kontakt med en homøopraktiker og fått sjekket nesten alt. Akkurat nå vurderer jeg å bruke 2100,- for å få sjekket om jeg har noen form for matintoleranse.
Det som hun homøpraktikeren har funnet ut er at jeg mest sannsynlig har en lekkasje i tarmsystemet. At kroppen reagerer negativt på noen matvarer som gjør at slimhinnene ikke fungerer slik de skal. DVS: Jeg kan spise kjempelite og fortsatt legge på meg. Hun fant også ut at jeg har veldig surt bindevev pga at det ikke er "harmoni" mellom en del indre organer. Så nå går jeg på base i pulverform for å få gjort noe med PH-verdien i bindevevet.
Det hun sier er at jeg er allergisk mot noen matvarer hvor den allergiske reaksjonen er at jeg øker i vekt.

Jeg har prøvd følgende uten særlige resultater: Grethe Roede, Fedon Lindberg. Har hatt personlig trener i treningsstudio over en periode på 12 uker. Hvor jeg bare ble litt fastere i fisken. Gikk ikke ned noen ting. (Jada jeg vet at muskler veier mer enn fett, men uansett). Gått på Reducin i 1 år, med en nedgang på 2,6 kg.

Skjønner at dette høres litt snedig ut, men jeg prøver all alternativ behandling. Skal sende dere en oppdatering om hvordan denne behandlingen går.

Ha en fin dag videre

Samhaineve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat