Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-05, 10:11   #47
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

For dere som liker sjokolademelk: Har dere smakt Protein Delite (proteinpulver) med sjokoladesmak? Tok pulver og olje og melk i et litermål, og kjørte stavmixeren i. Selv jeg syntes det var godt. Bare et tips...

Jeg har en stoooor boks stående i skapet mitt jeg...... Synes den smakte fælt...... Men jeg er veeeldig var på ting som liksom skal smake sjokolade også ikke gjør det liksom......... Jeg synes den har rar ettersmak....... Men nå skal det sies at jeg prøvde den med bær i, tror jeg.... Den ene gangen jeg har prøvd....... Hmm....

Kanskje jeg må lage en "plain" ....... DET må jeg! Det blir shake til lunsj i dag, tror jeg!

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat