Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-08, 17:12   #174
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kjære impulsiw.
Hvor i all verden har du lest at jeg mener at alle skal veie seg hver dag? Eller at jeg mener at alle skal gjøre noe ensrettet som skal gjelde for alle?

Hvor har jeg sagt at du mener alle skal veie seg hver dag?

I hvert eneste av mine innlegg står det at det er forskjellige løsninger på forskjellige mennesker. Hvor i all verden er det du tar dine påstander fra???

Hvilke påstander?

Kan ikke se jeg har gjort noe av det du prøver å tillegge meg. Tvert imot! Nå tolker du ting inn i mine innlegge som OVERHODET ikke stemmer. Enten har du misforstått helt eller så klarer ikke jeg å utrykke meg klart nok. Men for å si det for tn*** gang:

JEG HAR FULL RESPEKT FOR DE SOM VEIER SEG HVER DAG SELV OM JEG ER UENIG I AT DET ER EN BRA TING Å GJØRE... Var det klart nok?? Har ikke jeg lov til å ha min mening som du har din eller?

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat