Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-08, 15:38   #160
Nike
Seniormedlem

Nike sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

[

[/quote]

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Tror faktisk ALLE ser at du er helt på jordet akkurat nå. Så lenge du ikke kan finne 1 - EN - lege, psykolog eller forståsegpåer (alla slankeklubber) som mener at det å veiie seg hver dag er en god ting når man skal ned i vekt, tror jeg at jeg har mer belegg for å si deg jeg sier enn det du har.

Men i alle dager - jeg har da overhodet ikke anbefalt som en generell regel at folk skal veie seg daglig! Jeg er tvert om imot at man skal komme med noen som helst generell anbefalning, verken den ene eller den andre veien, nettopp fordi det er så ymse hvordan folk forholder seg til vekt og veiing. Det er tydelig at du ikke har lest hva jeg faktisk skriver. Det jeg har innvendt er at vi skal passe oss for å plassere mennesker som veier seg daglig i en gruppe potensielt forstyrrede mennesker, at vi skal være varsom med å sykeliggjøre en bestemt type adferd basert på adferden alene, og at vi må slutte med denne hangen til å generalisere på kryss og tvers hele tiden.

Du må gjerne være uenig med meg Impulsiw, men jeg skal ha meg frabedt å bli tillagt uttalelser jeg ikke har kommet med. Før du overhodet kommer med flere innvendinger og usakligheter, foreslår jeg at du i ro og mak ser gjennom ALLE innleggene mine i denne tråden, istedenfor å plukke fra hverandre det jeg skriver etter eget forgodtbefinnende. ()

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat