Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 23:06   #138
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

Det må da gå an å ta en diskusjon rundt det eller? Jeg har det ikke værre etter å ha diskutert dette enn før jeg begynte.

At du har klart å gå ned dine 60 ved å veie deg hver dag og leve på diett er selvfølgelig supert!

Jeg gikk ned sammenlagt over 30 kilo uten å veie meg mer enn i snitt hver 14 dag. Poenget mitt er at veiing ikke er noen nøkkel til suksess - tvert i mot. MANGE har opplevd dette på kroppen. Men jeg vet ingen som har fått problemer når de veier seg sjelden. Dette er det jo forskning på. Derfor anbefaler de ikke å veie seg for ofte for man kan bli opphengt i at man ikke går ned "fort nok".

Hyggelig for deg at du har gått ned 60 kg og håper selvfølgelig at du gjennom livstilsendring og hardt arbeid klarer å holde vekta. Ingen sure miner for det.

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat