Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 22:59   #136
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

Løvetann: godt å høre at jeg ikke er alene om det

Jobber med meg selv HVER dag nå. Jeg har holdt på siden 3 mars og jeg må holde på 1 år til skal det monne noe. Skal man holde ut så lenge og klare å holde vekta etterpå må en gjøre noe med forholdet sitt til mat - det er min klare oppfatning da. Så jeg jobber med å BEGRENSE posjonene. Ikke forsyne meg flere ganger når jeg egentlig er mett. Slutte å "fysespise" for det legger seg rett på sidebeina.

Jeg håper å klare å normalisere posjonene slik at jeg kan holde vekta etterpå også. Men veien NED er LANG og HARD.

Bare 5% av de som går ned klarer å holde vekta. Det er like mange som de som slutter å røyke. Så det er forstemmende tall... Har veldig lyst å være i den 5% gruppa

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat