|
Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?
Opprinnelig lagt inn av tulla, her.
Som dere sikkert har sett, har jeg gjentatte ganger prøvd å fortelle hvordan det å veie seg hver dag har vært fint for meg.
På samme måte som det har vært fint (for meg) å bruke skritteller og pulsklokke. Men nå melder jeg med ut av diskusjonen. Jeg kunne plukket ut utallige grunner til det, men å logge seg inn og igjen få slengt usakligheter(barnsligheter?) mot seg blir jeg lei av! Denne gangen har man fått snurtebillene på (forøvrig et nytt ord for meg), og får grei beskjed om at noen sitter og flirer av noen av oss som ikke tåler noenting i sammenligning med andre forum
HA FIN DAG DERE ALLE
Hallo da, leste du det jeg skrev? Jeg skrev jo faktisk at daglig veiing har vist seg å funke bra for noen her i tråden, men at ANBEFALINGENE sjelden går på daglig veiing fra noen som helst innenfor slankebransjen, og det er det jo en grunn til, derfor bør man kanskje ikke anbefale andre å veie seg daglig siden det KAN trigge noe negativt, noe det gjør i altfor mange (de fleste?) tilfeller. Dere som har god effekt av daglig veiing og med hånden på hjertet kan si at det IKKE trigger noen som helst negative følelser, skal selvsagt bare fortsette med det. 
Forresten så synes jeg ikke du har fått noen som helst usakligheter eller barnsligheter slengt mot deg?