Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-08, 22:42   #16
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi 'prikker' eller tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Enig i at det heller kan droppes å ha poeng så lenge man kan få gi tilbakemelding

Det er ikke en mulighet i VBulletin-programvaren. Da er løsningen å skru av ryktesystemet og bare bruke PM.

Jeg hører hva dere sier, og det er mulig jeg skrur ned igjen i løpet av sommeren, men for øyeblikket vil jeg ha det slik det er (og se litt an utviklingen i grunnene til at jeg justerte dem i første omgang) og oppfordrer dere til å ikke bare prikke de samme personene hele tiden. (Endel andre steder har 20/20. - Dvs 20 prikker i døgnet og 1 prikk pr pers. Så det er ikke så veldig ille synes jeg, når jeg først justerte det opp mener jeg.)

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat