Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-05, 22:59   #38
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Blir du snart såpass nysgjerrig på alt du ikke vet om meg så du inviterer til lunsj i kantina????

Du har jo stående invitasjon hver onsdag jo, kvinne! Være flittige og jobbe med bok/studier sammen først, og så belønning med kantina. Jeg spanderer lunsjen jeg, om du orker kjøre (og mannen din spanderer vel bensin kænskje?) *lirke-lokke-lirke-lokke*

Og med det samme jeg har "ordet" (tråden???):

Hvis man registrerer seg som forhandler hos proteinfabrikken.no, så får man 3 kg Protein Delite for 720 kroner. Og DET er ikke dyrt, med tanke på at det smaker GODT og at det ikke er sukker i det. Dessuten regnes vel proteinfabrikken som en seriøs forhandler, og det ikke så dumt å ta i betraktning i denne bransjen.