Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-08, 13:35   #504
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Samme her. Jeg ville vurdert f.eks Lindberg-klinikken, kanskje. Så vidt jeg vet har vi vel ingen andre institusjoner som er så lavkarbovennlige.

Jeg selv har stått stille i et år, etter ca 20 kg vekttap. Mangler fortsatt ca 10 kg, kanksje ikke så mye, men mer enn nok for meg. I så måte har jeg også plass i denne tråden, da min samlede overvekt var på minst tretti kg. Jeg er lei av å slanke meg og måle og veie. For min del kan det kanskje være insulinresistensen som gjør det vanskelig for meg, men jeg vurderer uansett å bestille en time hos Lindbergklinikken selv, for å få et nøyaktig bilde.

Skjønner så absolutt at situasjonen din er vanskelig! Skulle ønske jeg kunne komme med en tryllformel til deg, men jeg aner jo ikke selv hvordan jeg skal komme over min siste kneik.
Uansett, en endring i kostholdet må prøves ut over minst et par uker, helst mer, det er ikke bare bare...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat