|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Ja, jeg er testa for alt mulig. PCOS, insulinresistens, stoffskifte, binyrer....alt legen kunne komme på som kunne ha noe med mine vektproblemer å gjøre. Alle prøver var ikke bare fine, men veldig fine. Ikke noen grensetilfeller å finne heller. Spurte om det nemlig
Jeg trives veldig godt med å spise lite karbohydrater, så det kommer jeg til å fortsette med. Men det er jo merkelig at jeg veier 100 kilo, og ser ut som om jeg bor i potetgullposen , når jeg spiser som jeg gjør.
Kort fortalt spiser jeg 4 fiberrik med kjøttpålegg, rent kjøtt/kylling og blandet salat med varierende innhold som agurk, purreløk, tomater, ost, skinke osv. Dette sprer jeg utover en dag i mange små måltider. Jeg føler meg sjeldent sulten, og synes maten ikke er noe problem. Men at jeg greier å gå opp 10 kilo er et mysterium
Jeg tror han foreslo Acomplia i mangel av noe bedre alternativ. Han mente også at jeg skulle prøve å spise mer karbohydrater en periode. Ta et eple til lunsj i stedet for 4 blader med kinakål f.eks.
Dette har jeg forsøkt nå i en 14 dagers tid, og var ut av ketose med en gang. Har også gått opp snart 4 kilo
Jeg kuttet ut det meste av kokte grønsaker for noen måneder siden fordi jeg falt ut av ketose når jeg spiste det. Så i tillegg til et eple, har jeg lagt til litt grønnsaker i menyen min.
Har ikke skeia ut med de store usunnhetene akkurat
Jeg er veldig bestemt på å greie dette, men nå har jeg strevd i motbakke i over ett år, og føler at jeg begynner å lete etter halmstrå.
|