Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-08, 12:20   #500
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Bea, her.

Derfor vil han nå at jeg forsøker Acomplia. Ikke for at jeg spiser for mye, men for at det kanskje setter igang dette skakk kjørte systemet mitt.
Jeg er veldig usikker på dette!
Derfor spør jeg dere der ute om noen har erfaringer med Acoplia?
Har slitt endel med panikkangst i perioder, og har hørt at angst og depresjon kan være noen av bivirkningene.
Trenger gode råd, jeg

På hvilken måte skal dette få i gang systemet, dersom det er medisin som skal stoppe avhengighet, så ser jeg ikke helt hva det skal gjøre for deg, om du spiser deg passe mett, trener etc.
Har du blitt testa for PCOS og insulinresistens? Om ikke, så må du gjøre det! Kan hende det er det som stopper opp, for mange så må man faktisk medisineres i tillegg til å legge om kostholdet for å snu trenden.
Lykke til !

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat