Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-08, 08:37   #12
Nike
Seniormedlem

Nike sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Ekstrem vannlating, tørste, avgiftning

Opprinnelig lagt inn av Elisabeth33, her.

Hei!
Ville bare si at jeg har vært ca 2 mnd på lavkarbo nå. I starten gikk blodsukkeret opp og ned som jojo og jeg hadde veldig søtbehov!...for min del ble det viktig(og er det fremdeles!) viktig å få i meg noe søtt. Jeg hadde nok sprukket hvis jeg hadde nektet kroppen dette behovet. Men jeg har ikke spist SUKKER, men erstattet det med andre søte varer. Jeg passer på å ha noe i kjøleskapet jeg kan få i meg raskt. Særlig etter middag må jeg ha dessert. Jeg pleier å ha sukkerfri marsipan, krem og bær/frukt...bruker litt fruktose/sukrin, agave etc...viktigste er at det har lav GI.
Jeg opplever MYE utrensing. Tørster mye, magen står som ballong(blitt bedre nå), mer/vondere kroppslukt, forvirring, tretthet, hodepine, sulten hele tiden(bedre med det nå), kvalme etc..
Og det ser ikke ut til å stoppe ennå...Jeg regner kanskje med 1-2 år før jeg kan regne meg som frisk?..er visst mye shit som skal ut

LYKKE TIL!

Ja, jeg må også ha noe søtt i ny og ne - frukt i begrensede mengder og en god del bær. Jeg opplever også - i tillegg til det som er nevnt - å gå på do (2) ektremt mye. Er ikke løs i magen, men kan altså gå inntil 6 ganger for dagen. What comes out står liksom ikke i forhold til hva som går inn, om du skjønner Kan kroppen virkelig lagre så mye avfall?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat