Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 22:02   #4
Chantelle
Medlem

Chantelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Lavkarbo og ME/CFS

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Takk for svar Lurte vel på om lavkarbo var gunstig dersom man har ME.. Men det varierer vel gjerne. Så flott at du er frisk! Har hørt mye bra om LP!

Jeg har også vært på LP i England. Ble nesten frisk! mye bedre. formen gikk fra 3-5 til 7-8. Hadde det supert i 4 mnd da jeg ble syk igjen. Da startet jeg på melk/glutenfri kost, og startet på lavkarbo for 2 mnd siden. Det var forøvrig muggsoppallergi som slo meg ut igjen, men via rett mat og kosttilskudd, avgifte, rense og oppbygge....er jeg igjen på vei til et friskere liv...
Det vil nok ta sin tid, men jeg er i bedre form igjen og går sakte i trappa til en bedre kropp. bare Lav-karbo er ikke nok til at jeg blir frisk igjen(tror jeg). Gode kosttilskudd er like viktig for meg. Dessuten må jeg tenke helse i andre deler av hverdagen. feks har jeg fjernet amalgan-fyllinger, tar ikke vaksiner/medisiner, bruker ikke fluortannkrem, bruker bare naturlige kosmetikk, spiser mest mulig økologisk, renser drikkevannet, unngå mugg..osv...
Håper det var litt svar om ME. Hvordan er det med deg?

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat