Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 12:13   #33
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

Neineinei.... Nå må dere roe ned. Det at jeg veier meg hver dag er ikke noen besettelse, men som jeg nå har beskrevet - et nyttig verktøy for meg.

Jeg gidder selvsagt å leve sunt hele tiden, men etter å ha gått på riktig mat nå i ganske mange år har jeg også erfaring med at fokuset i livet varierer litt iblant. Det er ikke alltid jeg er like nøye på å tenke på hver eneste bit jeg putter i munnen.

Jeg har da funnet ut et enkelt og greit verktøy som fungerer utmerket for meg å bruke for å sørge for at ting går som de skal. -Vekten min, sett i sammenheng med mange andre parametre.

At andre ikke kan skjønne at dette er en god måte for meg er helt greit, men man må da likevel kunne ha respekt for at det for meg er en nyttig måte å gjøre det på???

Jeg synes ikke det er noe problem med de som aldri veier seg heller - men selv gjør jeg det altså på denne måten.

Akkurat som vi sikkert har helt forskjellige måter å organisere klesvasken på, eller kjøkkenskapene - så er dette noe jeg organiserer på denne måten fordi det passer meg best.

Og jeg er ikke besatt av vekten, jeg tar den ikke med på ferie, jeg griner ikke hvis den går opp tre hundre gram heller, jeg følger kort og godt bare med på utviklingen på den. Og jeg liker da tettere målepunkter på min kurve enn mange andre gjør.

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat