Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 11:27   #32
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Men det som er skummelt med å holde denne type fokus oppe er at man kun fokuserer på vekt og tall. Det er jo ikke noe liv det da. Og det er jo ikke snakk om å ikke registrere. Flere måneder uten ja kan jo få alle og enhver til å falle av, men snakk om at èn gang i uken kan være max.

Mine tanker også. Om man blir så "besatt" av å veie seg at LIVSSTILEN mister fokus, at man da ikke gidder å leve sunt bare fordi man ikke veier seg, er ikke det er faresignal? Det hadde det i hvertfall vært for meg.
Og man får jo de samme resultatene enten man veier seg 1 gang i uken eller hver dag, så registreringer og vekttap blir det jo uansett. UTEN "besettelsen" vekten gir, men heller forventninger og glede over et litt bedre ukentlig resultat.