Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 11:06   #29
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

Med nok data å analysere på, sammenstilt med treningsdagbøker, bevissthet på hva man har spist og observasjoner over lang tid har dette altså gitt _meg_ en fin måte å vurdere kroppen min og evt behov for justeringer på. At det ikke er sånn for alle andre er greit, men for _meg_ oppleves dette som et nyttig verktøy.

Det ville vært enda bedre om jeg hadde en tanitavekt, så det vurderer jeg å kjøpe meg.

Det er jo ikke verre enn at hvis jeg ligger høyt i vekt - og buksene er slappe i livet og jeg vet at jeg har trent som et villdyr - så vet jeg at jeg ikke trenger å justere på noe.

Hvis vekten går opp en kilo og buksene er trange når jeg skal ha mensen trenger jeg ikke å gjøre noe, det er normalt.

Hvis vekten går opp en kilo og buksen er en smule trang uken etter mensen trenger jeg gjøre noe, da er det erfaringsmessig vektøkning på gang.

Men den første lille kiloen ser jeg ikke så mange andre steder enn på nettopp vekten. :-)

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat