Tråd: "Hold kjeft"
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-05, 19:29   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Kjempeflott innlegg !!
Dessverre er det altfor mange slike. De stiller litt i samme bås som de som sier "når skal du begynne å spise normalt igjen da ?". Jeg vet jeg har sagt til folk her inne at de ikke behøver nå ta av mer... men jeg stiller meg ikke til doms over de som er tynnere (tynne nok) eller tjukkere enn meg.... Jeg har både alvorlig overvektige og undervektige i familien og for de det gjelder er det like ille. Derfor kan jeg noen ganger si at jeg er glad jeg ikke er for tynn.... Fordi jeg vet der er MYE vanskeligere for en tynn person å legge på seg enn for en tjukk å ta av !!

Tror ikke vi sier så mye ubetenksomme ting om her fordi vi vet hvordan det føles med slike kommentarer. De som kommer med dem har aldri opplevd å ha noen kilo for mye/lite og ser ofte ned på oss som i deres øyne "ikke klarer å kontrollere matinntaket/kostholdet sitt og ikke gidder å trene". Så et Dr. Phil program om flere av den typen. De gjør meg sint !!

..... og her inne er det så vidt jeg vet bare jeg så har fått rødprikk. Fikk aldri noen grunn - personen likte meg bare ikke !! Alle de grønne oppveier den ene røde i massevis !!