|
Sv: Wannabe-potetsalat
Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.
Og så har jeg fått anbefalt å bruke squash ettersom den er så lik potet i konsistensen. Prøve det også kanske... kanskje en blanding mellom blomkål og squash...
Lagde en blanding i går av squash og blomkål...snadder. Kommer til å lage den maaaaange ganger til.
Jeg var ikke så nøye på målene av creme fraische og majones. Tok det jeg hadde, men det ble ca 50/50. Syns kanskje ikke det ble tykk nok "saus". Mulig det trakk litt vann ut av squashen? Eller at jeg hadde litt lite majones..
Betyr ingen ting, for smaken var perfekt. Hadde i en tskje med tørr sennep (Coleman)til to små blomkålhoder og to små squash, 3 dl cremefraise og ca 2 dl majones (ser det er litt lite, men hadde ikke mer). Litt salt kokevannet til blomkålen.(Koketid på de små bukettene- 4-5 min og rett i kaldt vann)
Spiste resten i dag Nam!
Takk for fin oppskrift! 
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Sist redigert av Anne : 13-06-08 kl 10:08.
|