Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-08, 14:07   #8
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

Jeg skjønner ikke at dere vil veie dere hver dag, dere er vel klar over at 100 grams (eller mer) vektøkning på en dag IKKE trenger å ha med mat å gjøre? Mensen, væske, salt, dobesøk og annet er jo ting som påvirker vekten. Jeg synes altfor mange er besatt av den vekten og lar seg styre av den når det ikke er vits. Dere går jo ikke MER ned av å veie dere hver dag men dere får "bedre" resultater av å veie dere sjeldnere.

Da jeg gikk ned i vekt veide jeg meg kun 1 gang i uken. Jeg gledet meg til veiedag og var spent. Siden jeg veide meg såpass "sjelden" hadde jeg ALLTID gode resultater på vekten, hver eneste gang. Dermed slapp jeg å bli deppa fordi jeg hadde gått opp 100 gram, for det hadde jeg jo aldri. Synes det er litt trist når man blir så opphengt i tallene på vekten at man feks. ikke kan spise spekeskinke dagen før veiing. Sånn har jeg aldri hatt det. Heldigvis.