Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-05, 16:05   #5
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Roy82

Det er 100g i posen, ferdig vare står det at det er 9.7 per 100g, men da er det regnet inn at man blander i melk eller fløte, å da vil det vel bli litt mindre om jeg bare bruker vann?

Nei, karbohydrat innholdet blir nesten det samme om du blander med vann eller med melk/fløte. Men jeg VILLE ABSOLUTT blandet med MELK/FLØTE for da blir GI'en lavere! Også blir det ikke godt med vann, vet du

Hvis 100gr. ferdig var inneholder 9,7gr karbo. Vil du få i deg ca. 20-25 gram karbo tenker jeg. Men hvis du øker kjøttmengden og i tillegg har i litt ekstra paprika og sopp og løk, så blir karbohydrat mengden pr. 100 gram litt lavere.....

Sist redigert av elian : 09-02-05 kl 18:30.
elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat