Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-05, 14:54   #2
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Står det ikke karboinnhold pr. 100gr. ferdig tilberedt vare?? Hmm...

Jeg vet ikke hvordan det er siden du bare er i den 6. uka di.....

Men uansett så vil det bli 58gr karber selv om du tilsetter vann/melk/rømme.... men GI'en blir jo mye lavere dersom du tilsetter melk/rømme/fløte da..... Vent nå litt.... Hvor mange gram TØRRVARE er det i posen da? DET er jo greit å finne ut......

Men hvis du blander posen med vann/melk/rømme/fløte + kanskje 7-800gram kjøtt, da spiser du sikkert ikke mer enn 1/3 av gryta. Da får du i deg 19,3 gram karbohydrater. + masse proteiner! Dette blir nok ikke riktig.... Må få svar på hvor mye det er i posen først.....

Jeg hadde spist det, men nå har jeg aldri fulgt Atkins HELT by the book etter at jeg var ferdig med 4 uker induksjon heller da.... Jeg har laget min egen lille Atkins-style jeg.....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat