Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-08, 22:31   #1968
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei - altså - hvor blir dere av da? Går det greit i leieren? Her går det greit. Svinger som vanlig i vekt, ned en kg, opp to kg, ned, opp, ned. Men så er det til mest ned viser det seg. Ca 2 i måneden.
var forøvrig på en tur med hunden min i dag i øspøs regnvær. Det var deilig å vandre i skogen mens regnet øste ned og jorden fikk vasket seg grundig. Kunne liksom føle at trærne og gresset slurpet i seg nødvendig væske!
Da jeg gikk tilbake møtte jeg på en eldre dame i regnfrakk som fornøyd sprudlet til meg: Åh - e det ikkje godt med regnet igjen? Jo, nydelig svarte jeg med et godt smil.
Etter tyve år har jeg visst blitt erkebergenser jeg og... Snart begynne å skarre

Kos dokker i regnet, folkens!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat