Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-05, 13:17   #23
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

uwææhhh... var det ikke antibiotika i den medisinen likevel da

Er 10år siden dette skjønner du... Og mener og huske det var det som var et av virkemidlene i medisinen. Var bare 14-15år, så godt mulig jeg husker feil.

Ok, interessant det med antibiotikaen, visste at bakterier kunne bli resistente mot antibiotika, men trodde også kroppen vår kunne bli "immun" mot virkning om man hadde brukt mye av det. Har fått forklart det før skjønner du. Var faktisk av en lege. Som kritiserte hvor "lett" det hadde blitt og skrive ut antibiotika for ditt og datt, og at dette burde spares til alvorligere ting enn feks uren hud osv... Kanskje han legen der ikke var så lur

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat