Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-08, 10:30   #9
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Sv: Min mann på lavkarbo, hva med meg

Jeg har levd på en diett som er et sted mellom Fedon og Atkins i mange år. OK, kanskje ikke kalle det diett da, det er slik jeg må spise for å holde meg sunn og frisk. Familien har taklet dette ved å spise som jeg gjør, men med litt i tillegg. Vi lager middag jeg kan spise, og koker ris, pasta eller poteter til. Resultatet er et familiekosthold med mye grønnsaker og "ren" mat, med litt mer kraber for de som takler det. Alle er veldig sunne, og barna har blitt kostholdsbevisste og flinke til å styre sin eget kosthold nå når de har flyttet hjemmefra.

Dersom din mann har problemer med at du har noe han ikke har lov til å spise, da spiser han sannsynligvis feil. Kostholdet hans bør tilfredsstille ham. Riktignok tar det en del viljestyrke å spise en ekstra bit brokkoli og ikke en deilig varm potet... men hvis han skal kunne leve med et endret kosthold etter å ha gått ned, så trenger han å lære seg hva han tåler, og holde seg til det.

Vektkontroll ligner på mange måter på matallergi - folk legger på seg av ulike ting, det gjelder bare å finne fram til det

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat