Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-08, 15:55   #480
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg måtte se igjennom om jeg var med her,og det er jaggu lenge siden jeg meldte meg på..Lite har vel egentlig skjedd med meg,da veide jeg 88,nå veier jeg 86.Har vært nede på 78,men har fått et barn til,så kiloene er kommet på igjen.
Jeg sverger til ketogen kost,må ha faste regler og forholde meg til.Men tror jeg aldri kommer til og spise ris,pasta,poteter og brød på samme måte som før.Jeg forsøker og endre kostvanene hjemme til alle sammen,ved og bytte ut til linser,kikerter og quinoa som tilbehør ved siden av grønnsaker,og det har til nå ikke vært suksess..Men de har ikke valg når jeg skal vedlikeholde min vekt,for denne gang skal jeg lykkes!
Mitt mål er og komme ned 15 kg til juletider/nyttår.Og de resterende 15kg til neste juni.Regner med de siste 10 sitter godt fast,så der får jeg se det an.Vil ikke bli helt skrimmel skrammel heller.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat