Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-08, 15:56   #1963
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Kjipe greier smilefjes! leste i den andre tråden, dustelegen altså. Som ikke vil lytte, neida, det er min sticks som teller, ikke din...
Hva har vann i kroppen med ikke ketose å gjøre? Da burde jammen meg jeg ha gått opp dobbelt så mye som deg i vann, da. Nei det skjønner jeg virkelig ikke noe av. Det er greit at man ofte får mer vnn i kroppen når man går ned fett, i alle fall i begynnelsen, til kroppen får vendt seg til endringen. men seks kg...? Når begynte du forresten?

Jeg synes selv jeg kan merke at kroppen fikk endel vann for noen uker siden, men det er borte nå. kroppen har også en mye slankere linje, selv om vekta stort dette er det samme.... (det har jeg ingen forklaring på, men det trenger jeg heller ingen forklaring på)

Å føle seg tung og oppblåst er utrolig ekkelt!

Håper du finner ut av det.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat