Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-08, 14:18   #12
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Fibromyalgi - gladnyhet

Jeg tror jeg har snappet opp at lavkarbo kan ha positiv effekt på sånne autoimmune lidelser. Jeg kan ikke navn på alle slike, men det er fryktelig interessant og bra at noen blir bedre med FM av å spise lavkarbo og det så raskt.

At klassisk behandling av en rekke lidelser ikke inneholder en større del av "kostholdsbehandling" er hårreisende.

i det siste har vi her inne vært innom, evt har jeg lest selv om der lavkarbo hjelper: overvekt, diabetes, kreft, ADHD, Fibromyalgi, allergi, depresjon, MS.... Listen er lang og mye lenger er den i dagens bombardement av ferdigmat og tilsetninger og rare lidelser (som "sikkert" har en genetisk grunn som må medisineres bort :-( )

Men for de konspiratoriske : Legemiddelfirmaer tjener ingenting på gode kostholdsråd...kun på medisinering.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat