Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-08, 20:33   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vekta står stille :(

Skjønner du er utålmodig, men jeg synes du skal gi deg selv litt cred for jobben du har gjort så langt. Jeg har stått stille i vekt i ett år, prøv det du Noen dager sier overhodet ingenting om ditt generelle vekttap, og man bør gi det flere uker før man kan kalle det et platå, det som har fungert så langt kan fortsatt funke, men å veie seg hver dag har ingen hensikt, og maten i magen i seg selv veier også noe, og nå som det er så varmt så vil de fleste kropper samle litt vann.
Ha en fast veiedag i uka, og selv om du ikke klarer å holde deg borte fra vekta i dagene mellom, så la dette være den "gyldige" veiedagen. I tillegg burde du måle deg over alle "problemområder" med målebåndet, for det hender gjerne at man mister cm selv om man står stille på vekta.
Vær tålmodig, i hvert fall. Å stresse kan få kroppen din til å holde et eventuelt vekttap tilbake.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat