Tråd: For nte gang
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-08, 09:39   #17
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: For nte gang

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Hei Eplekjerne:-)

Enten har du et forvrengt syn på deg selv, eller så tuller du med at du bør slanke deg.

Er ikke du helt passe slank tro?

Dette var da veldig ufølsomt sagt? Dersom hun selv sier at 55 kg er passe for henne, så er det helt sikkert rett, og ikke noe andre behøver å stille spørsmål ved. Hun er som jeg bare 165 cm høy, og er kanskje spebygd som jeg.

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Jeg synes de fleste damer på 1.65 ser best ut når de veier 60+, men det er nå min mening da

Ja, det er din mening. For noen passer det bra, andre ikke.

Eplekjerne: Om du har boka til Torkil Andersen, så les den om igjen, og se deg rundt etter gode tips og forslag. Ellers kan jeg anbefale "Bedre uten brød", slik at du har et godt alternativ når du nærmer deg.