Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-08, 13:33   #1951
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Sitat:

Andre jeg treffer på som veier i samme området får ikke på seg de bikiniene der

Kult!
Jeg står jo mer eller mindre på stedet hvil på vekta, mens klærne blir større...(dvs - jeg gikk på vekta i dag - 82.4, dvs 1 kg ned fra forrige uke, har ikke vært så "lett" siden jeg var 22 jeg)
Men det som jeg nå legger merke til, er at ansiktet begynner å forandre seg. Jeg kan av og til skvette når jeg ser ansiktet i speilet, uten dobbelthaken spiss hake, markerte kinnben, kinnene går innover og munnen er mer markert liksom. Øynene er større, og området rundt øynene er mer hule liksom. Mitt ansikt har alltid vært litt firkantet, jeg har alltid likt ansiktet mitt, mens nå er det mer trekantet. Jeg liker det jo nå også, men det er bare så uvant!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat