Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-08, 19:46   #1948
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Robyn - ned er ned, og det er alt annet enn opp. Det er lov å ta en pause før innspurten. Stå på - dette har du vist at du greier.

Jeg var også hos legen i dag og fikk en suuuuperpositiv overraskelse.

Egentlig var jeg passe fornøyd med vekttapet. Det burde vært mer, men ok - seks kilo på en måned er vel greit nok.

Det var bare en ting.............

Jeg hadde lagt på meg to kilo med vann........ (for glad i salt, skal dempe nå....)

Men DA VAR DET ÅTTE KILO FETT BORTEVEKK!!!!!!!!!!!

Nå skal jeg spise fase 2/3 med ketogen kost og ED i skjønn forening. Jeg kunne godt bruke lenger tid ned mente hun, men jeg hadde så mye muskler at jeg nok kunne forvente å gå fort ned fortsatt. Er fordi jeg forbrenner så mye at jeg har vært så veldig frossen også. Etter litt hoderegning ser det ut til at jeg bruker rundt tre tusen kalorier per døgn - når jeg ikke ligger i skikkelig trening men bare mosjonerer. Gjett om den muskulaturen skal få kjørt seg nå som jeg skal spise mat igjen 'a?

Stå på jenter - jeg digger dette forumet. Det er så deilig å kunne dele oppturer og nedturer med noen som vet hva det handler om.

I kveld er det bringebær og cc på meg

KONGE Jeg er så glad!

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat