Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-08, 15:49   #11
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

For en kjempeidé! Jeg kommer! Har gjerne stand, hvis utstillingsplass ikke blir så dyrt.

Har lang erfaring med arrangering av kurs og konferanser - så bare si ifra hvis det er noe jeg kan hjelpe med.

Takk Rubens, ønsker flere innlegg av denne sorten om jeg skal jobbe videre med ideen
Har stor tro på ideen selv. Men det er jo vanvittig mye arbeid som må gjøres før en kan gå seriøst inn for ett slik arrangement.
Det første som bør gjøres er å sette ned en arbeidsgruppe som kan drive med litt "brainstorming", forespørsel etter tilbud/priser/kalkulering etc.etc.

Så folkens, syng ut om dere tenker at dette kan være en god idè ,
eller ...om dere vet om gode grunner til IKKE å jobbe mer med saken

Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat