Tråd: Legebesøk?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-08, 20:57   #13
Marita
Seniormedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: legebesøk??

Opprinnelig lagt inn av Amica, her.

Om du har samme fastlege osm meg her i Trondheim (jeg har via SIT) så skal jeg jammenta ta meg en tur Har heller ikke vært hos legen.

Var hos legen (det var en annen på samme legesenter) når jeg gjorde dette før fødselen, men legen ante jo ingenting, og det var så vidt jeg fikk tatt noen blodprøver i det hele tatt Resultatet ble jo at det bare ble tatt.."andre" prøver (som jern, blodprosent etc, det som hadde vært viktig å sett på var jo kolesterol osv). Jaja.

Nei, jeg har fastlege på et vanlig legesenter Skifta fastlege når jeg flytta hit.. har en hyggelig dame som lege Jeg vet bare ikke om lavkarbokosthold har noen effekt på stoffskiftet, så jeg sa ifra sånn i tilfelle det kan ha noe å si... vil ikke sitte med negativ prøve på dårlig stoffskifte også er det fordi kostholdet regulerer det sånn at jeg akkurat kommer over grenseverdiene