Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-08, 08:36   #12
Nike
Seniormedlem

Nike sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Flere som starter i morgen?

Opprinnelig lagt inn av søt uten sukker, her.

Hei!!Jeg er også med! Har holdt på med lavkarbo siden april, men trenger en kickstart nå før sydentur, i tillegg til at jeg har stått stille noen uker. Starter derfor på Atkins induksjon i dag må nemlig finne ut hvor mye og hva jeg tåler før vekten stopper opp.. Så jeg er med!!

I dag: spist 2 egg og 4 skiver bacon til frokost samt 2 kopper kaffe.( kaffe er vel ikke lov,, men der går grensen.. får jeg ikke kaffe får jeg heller være tjukk... men skal begrense da..

Mål for dagen: min 2 liter vann.. maks 20 karbo.. skal på trening.. La oss gire hverandre opp!!

Godmorgen! Flott med flere Jeg har ikke fått handlet inn enda, og det eneste jeg hadde i skapet var en boks ananas (og alfaspirer, men det fristet liksom ikke så veldig til frokost). Så da ble det en boks ananas til frokost på meg. Gjør ikke så veldig mye da, skal ikke i ketose, men fremover blir det frukt kun helt unntaksvis. Gleder meg til å handle inn masse gode grønnsaker og proteiner - skal lage kylling- og avokadosalat idag tenkte jeg, det er virkelig kjempegodt! Kan heller ikke ikke leve uten kaffe, med skal prøve å begrense meg i det minste - nå for tiden er det litt for mye.

Ellers skal jeg og prinsen på langtur, dvs 90 minutters rågåing med masse motbakker - er sol og nydelig vær, og ikveld skal jeg trene styrke. Er så klar for dette nå!! Vet at innkjøringsfasen kan bli litt tung, men det er sååå verdt det!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat