Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-08, 06:51   #48
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått ...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

siden jeg stakk nesa innom for første gang.
og jeg har mye å takke Iset for linken hit for!

Jeg har mistet 27 kilo, fått ny kropp, ny stil og mye selvtillitt. Jeg er i ferd med å finne Stine igjen, hun har vært borte, forsømt og glemt i 10 år. Satt på sidelinjen av at jeg har gjort alle til lags ved å være den perfekte kone, mamma, søster, tante, nabo, datter, barnebarn osv. Men nåhar jeg tatt et grep og blitt mer bevisst på meg selv, at jg må få være bare meg, hatt SÅ stor fokus på oss som par og oss som familie at jeg har mistet litt av min identitet på veien, og det er ikke bra.

Tuuuusen takk til alle på dette forumet, dere er fantastiske pådrivere hele gjengen, hadde vært umulig uten denne hjelpen

Noen har jeg knyttet til meg helt inn i hjertet, og dere vet hvem dere er, ekstra takk til dere osm har orket å høre på fjase-maset mitt, senest i dag!

Hei
Vekttapet kan du være stolt av, men det er jo ikke det viktigste i livet. Det er så godt å høre om alle de nye sidene ved ditt liv. I så måte blev vel ketolysekuren veien til et lettere liv.?

Den Danske forfatter Tove Ditlevsen slet selv med kiloene. Hun skrev noe som ; "Inne i hjerter av en glad, tykk person sitter det en slank person og gråter".

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat