Sv: Easy-Life Er det bare jeg som er skeptisk?
Hei jeg er Easy life instruktør, og vi anbefaler alle kurs deltakerene å bruke lavkarbo forumet, fordi det bygger på lavkarbo prinsispper. Jeg var super skeptisk til shake selv, men når jeg ser resultatene og varigheten er dette bare gøy å jobbe med. Easy life har hatt over 2000 deltakere, og de allerfleste klarer å holde vekten. Hoved grunnen til at vi anbefaler shake i starten er hovedsakelig MOTIVASJON, og veier du 140 kg så trenger du å se ett annet vekt tall enn 1 kg i uka. Ketose er en del av denne starten, men jeg har også folk på kurset som ikke begynner med shake og disse har en slakkere vekt nedgang. Hvor mye motvasjon trenger de?
Mange vet lite eller ingenting om mat, og ved å begynne på denne måten har vi tid til å lære kursdeltakerene om mat trening, og ikke minst bevistgjøre,vaner og uvaner knyttet til mat. Vi tar fokuset vekk rett og slett for en kort periode. Alle får i seg rikelig med proteine, og ja noe fett!
Jeg har selv prøvd det med trening, og jeg har aldri hat så mye jevn energi, og fått så mye utbytte av treningen enn når jeg har fulgt prinsippene. Jeg har hatt økning i prestasjon, og det som forsvinner er fettet og ikke musklene mine!
Legene i området vårt har nå begynt å anbefale dette til andre, etter at de har fått pasienter på kontoret som har gått ned 20-30 kg og STRÅLER:
De ser også at de helsemessige fordelene er mange!
Jeg med mange delte deres skepsis, men etter nå å ha førstehåndserfaring med konseptet er jeg FRLEST :-)
Og jeg har hatt kursdeltakere som var så skeptiske før de begynte, at jeg er overasket over at de i det hele tatt ble med, som nå er det beste ambasadører for konseptet på vårt senter og i området :-)
Kursene for de som vil ned over 10 kg går over 6 mnd og det gjør at vi har GOD tid til å lære å spise riktig og holde på disse vanene før kurset avsluttes. FOr de som føler at de trenger mere oppfølging finnes det oppfølginskurs som også går over 6 mnd, som tar for seg mere om trening og kosthold.
Grunnen til at dette forumet er fint er at flere opplever ketosen så fantastisk at de velger å fortsette i den med mat, andre trenger bare tips og råd for å holde på den lavglykemiske livstilen.
Så la de nå få være med her!
|