Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-08, 15:10   #66
Calvin
Medlem

Calvin sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Calvin er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Jeg går omtrent i frø her nå, så jeg har sendt følgende mail til posten:

Sitat:

Til rette vedkommende

Jeg mottok i dag et brev som sa at min bestilling fra USA (sendingsnr KU008447602NO) var ankommet, men ikke tillates innført fordi den inneholder legemiddel som ikke er tillatt.
Etter det jeg har fått beskjed om, så er det innholdet av riboflavin og niacin i mine "Atkins Advantage barer" som utløser dette.
Da er mitt spørsmål til dere, slik at jeg ikke går i denne fellen igjen siden;
Er det slik at jeg ikke kan bestille mat fra USA overhodet? Har kikket på lista til legemiddelverket nå, og jeg tror ikke det finnes en matvare man kan bestille, som ikke inneholder ett eller annet på den lista. Niacin og Riboflavin er ganske alminnelige B-vitaminer, som det er helt normalt å tilsette i alskens mat, både her i Norge, og i land rundt om i verden. Ser at alle andre vitaminer og mineraler også er på legemiddelverket sin liste, og utelukker så godt som enhver annen tilgjengelig matvare der ute.

Vil gjerne ha en snarlig tilbakemelding på dette, da dette er mat som ingår i mitt daglige kosthold, og som jeg snarest vil bestille på nytt.

Er det også slik at deres kontroller skal stoppe disse matvarene? Jeg ble anbefalt å bestille fra USA på en nettside for mennesker i samme situasjon som meg. Der er det flere som bestiller i kvanta som må fortolles, og mange som har bestilt flere ganger og aldri opplevd noe liknende - alle selvfølgelig fra samme nettside i USA. Hadde jeg bare "uflaks" og de har vært usedvanlig heldige? Vil gjerne at dere ser på min pakke igjen, og vurderer hvorvidt det kan være gjort en feil her.

Mvh
Calvin

Kunne sikkert formulert meg bedre og alt det der, men jeg vil ha et svar nuh!

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat