Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-08, 13:17   #7
Marita
Seniormedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Hva skjer om man stadig sprekker på ketose?

Jeg bruker mindre penger på mat nå enn før jeg begynte på ketolyse, men det handler jo om å handle smart, planlegge for flere dager om gangen osv..
F.eks denne uka er det tilbud på ica maxi her jeg bor på kyllingkjøttdeig til 26kr for 400gram.. da kjøper jeg inn MASSE, deler opp i porsjonsstørrelser og fryser ned. Samme gjør jeg med alt annet kjøtt Hva egg og rømme og slikt angår, er jo det ting som uansett finnes i et kosthold, så sånne utgifter må man bare regne med! Ost kjøper jeg også på tilbud, norvegia sin store 1kgs eller noe er stadig vekk på tilbud rundt omkring!

Hvis du planlegger maten litt mer, så kanskje du føler den er mindre stusselig? Du har jo gått ned mye på den tiden du har holdt på, og det bør jo kunne være en ekstra motivasjon? Jeg får søtsug i perioder, men da spiser jeg en sjokolade uten sukker.. behovet er tilfredsstilt, og jeg er enda i ketose! Tror det er litt hva du gjør det til selv, men ketolyse er jo forferdelig enkelt å følge egentlig

Lykke til