Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-08, 12:32   #26
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Motivert til å slutte med kunstige søtstoffer etter denne!

Må nok bruke hue ja.. ikke innta ukritisk. Jeg har vært fryktelig slapp der.. - stiller først i køen - Har drukket MASSE lettbrus opp igjennom årene. Sukketter osv. Har bare ignorert varselsignalene for å å kunne drikke brus. Man får jo firpakningene kastet etter seg for helt ned i 29 kroner for 4 halvannenlitere..

Men nuh er det slutt for godt! Slutte med lettbrus den gangen jeg gikk ned 25 kg. Det gikk fint. Når jeg hadde lyst på brus en sjelden gang ble det et glas helt ordinær brus. Det er ikke vits å spise søtt hver dag. Man har det like godt uten.

Men jeg har aldri gitt ungene mine lettprodukter. De har fått både H-melk og vanlig saft og brus til det kom i tenårene og fikk bestemme selv. Jeg har alltid vært av den oppfatning at barn trenger fett til hjernen og derfor ikke skal ha lettprodukter. Min venninne ga sin ett-åring pepsi max på flaska... Så jeg tror mange ikke tror det er så farlig. De tror sukker er farligere. MEN det finnes mange gode safter som det er lite sukker i som barna kan drikke i tillegg til vann og melk.

Jaja.. Nå skal jeg i alle fall slutte å drikke pepsi max og cola light!

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat