Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-08, 10:10   #6
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Ekstrem vannlating, tørste, avgiftning

Jeg drakk og tisset mye de første døgna jeg også. Det har roet seg. Men om jeg ikke er flink til å drikke nok vann noen dager - blir jeg igjen veldig tørst og drikker ekstra mye og tisser ekstra mye igjen. Akkurat som om jeg har samlet litt mye skitt om jeg ikke får i meg nok vann til å rense det ut, og så sier kroppen i fra. Og fikser det når den får det vannet den vil ha.
Kroppen søker en balanse, når vi klarer å høre hva den ber om vanskelig lytte og læreforhold. Vi er jo ganske opplært til å høre/lese hva som er sunt og rett for kroppen. Ikke høre på den. Den har jo også blitt forvirret av hvordan vi har behandlet den i mange år - i alle fall min. Driver og blir bedre venner med kroppen min jeg

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat