Tråd: Ketolysekuren
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-05, 12:10   #39
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jeg bruker ikke de tablettene det står om på siden has,visste ikke at de fantes da jeg begynte bruker bio chrom(morgen)-bio sink-selen(midt på dagen)-bio chrom på kvelden,,¨de får du kjøpt i helsekost butikker+ at jeg bruker omega 3 0g 6 + vitaminer i tilegg..de stixene har jeg brukt en del før til og begynne med..var veldig spennende da..bruker de sjelden nå..men innimellom.men de Må jo jo strengt tatt ikke bruke da.jeg syns denna kuren er helt super for min del,veldig grei med normal mat ol du får kjøpt alle steder.

tja i løpet av en dag spiser jeg ca sånn:
lager omelett til frokost av 3 egg,har i skinke el,litt purre ,ost
har ofte av denne til lunsh også jeg da.eller egg og bacon..jam-jam

spiser noe slags kjøtt,,kjøttdeig eller lign til middag.gjerne med smelta ost på..ler.elsker det.kansje bittelitt løk.

samme til kveldsmat innimellom.er så opp og ned nå hvor mye jeg spiser på en dag,noen ganger bare 2 måltider,,men nå har jeg jo gått en stund på denna kuren og er som regel ikke så sulten
spiste 4 måltider til og begynne med,noen ganger nå også da.spiste litt salat og til og begynne med,men blei lei..og grønnsaker ække noe godt så det spiser jeg ikke.liker gulerøtter og kålrot,men skal jo ikke spise så mye av det her da.viktig å drikke masse vann,,drikker masse grønn te også jeg.håper detta hjalp deg litt...og bare spør iveg

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat