Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-08, 21:56   #42
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosent kvinner (kropp)

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Takk skal du ha!

Ser ikke helt hvorfor jeg skulle ha behov for oppfølging av lege (de fleste leger er uansett nokså hjelpeløse når det kommer til slikt), men synes dette er et flott forum med riktig fokus og masse forskjellige mennesker med erfaringer også andre kan dra veksler på, og det tror jeg man kan komme langt med.

grunnen til det behovet er at mange her kan nok ikke komme med særlig hjelp eller anbefalinger til deg, siden det hvertfall for meg ser ut som du absolutt ikke trenger gå ned i vekt (hører du sier du ikke skal... ,men alikevel hører jeg at du skal det også)
Jeg vil ikke råde folk feil vei... altså til å bli underernært eller feilernært.

Men leve rett lavkarbo, det tror jeg de fleste kan ha godt av

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat