Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-08, 21:23   #27
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og amming

Sitat:

Tar faktisk 4800mg pr dag (fant dosering på ammehjelpen sine sider), men føler ikke at det hjelper så mye. Men takk for tipset!

Ok, av 2de skanse på lista mi får du:

Ikke bruk BH med spiler

Ikke sov på magen

Ikke "brett brystvortene" i BH'n, de skal henge fint og løst. Om du ikke
fikser det i den du har nå, så må du kjøpe større bh eller gå med lukene åpne.

Jeg fikk kuler av sånne "åpne i midten" ammebh-er, jeg kunne bare bruke helt tynne bomullsbh'er som hadde en sånn liten tøystrimmel på utsiden bare, mot armen, ikke sånn trekant når du åpner luka.

Bruker du innlegg så skift hver gang de er våte. Ikke ull når du sliter med kuler eller sårhet. Om det er et latterlig prosjekt, så ta et rent gammelt laken og klipp i en masse passelige biter, samle og vask dem i et sånt finvasknett, stryk dem på to prikker om du ikke ellers kokevasker.

Pass deg for trekk, men sitt gjerne og sol puppen i en lun krok! Sol er både bakterie og soppdrepende. De blyge kan godt sitte med bare en tynn HVIT t-skjorte eller singlet, uten bh. Har en solfaktor på 10, omtrent.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat