Tråd: Fettangst
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-08, 15:58   #22
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Fettangst

Det finnes filosofier som forfekter det og, og det vil jeg tro ikke trigger vektnedgangen så bra, da kroppen ikke får så mye å jobbe med, forbrenningsmessig.

En del av fettet jeg spiser nå er omega 3,6,9 fettsyrer og sunne fettkilder, samtidig som at jeg ikke spiser lettpålegg, bare hel, har litt kremfløte i kaffen med en ts cocosa i en g pr dag, jeg spiser også til middag ofte grønnsaker woket i smør/olje.

Det virker kanskje fett, men jeg opplever det ganske normalt, har nok vent meg til det tror jeg. Vet ikke om jeg ligger på høyfett, men det ser ut til å fungere for meg.

Syns du det er vanskelig å få i seg fettet, er det jo noen måter å "kamuflere" det inn i kostholdet på.

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat