lykke lykke til.......
kommer nok til å gå kjempe bra detta skal du se,,men skjønner veeeeldig godt at du gruer deg..har vært igjennom en sånn operasjon jeg også,og grudde meg helt forferdelig...kom inn på morgenen og blei operert etter en liten stund..siden jeg bodde noen mil unna så skulle jeg få bli over natta...legen hadde forbredt meg på de værste smertene,,,men tru det eller ei,,,jeg tok ikke EN eneste smertestillende jeg,ingen smerter..men var jo såklart veldig stiv ol,gikk jo som en 100 åring en liten stund etterpå....ler.har hørt flere si de ikke hadde smerter..men vi er jo så forskjellige...men smerter tåler vi vel når det er for noe godt og du..jeg er en skikkelig klåjente altså,,kan ikke la skorper være noen gang...men etter operasjonen så var det jo så store sår,så da var ejg rett og slett redd for å klå på det,så det gikk veldig greit å la vær for meg.....ønsker deg og skal tenke på deg...detta går bra.legene er så flinke atte.gleder meg til å høre fra deg igjen etter operasjonen..og viktig å følge legens råd etterpå
lykke til kooos fra meg til deg
|