Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-08, 17:59   #27
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Kryss (plusstegn)

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Og siden vi er i gang her, hva betyr de grønne prikkene oppe til høyre? Jeg har en flott aura, og Photo er helt fantastisk? jeg er jo enig i det som står der, men hvem vet det da?
Og hvilke kryss snakker der om?
Har ingen kryss hos noen - men jeg har faktisk noen på en vennelist, uten at jeg vet hvorfor jeg har de på vennelisten....Jeg vet hvordan de har kommet dit, for jeg har klikket de dit, i begynnelsen. Men hvorfor jeg skal ha det...

Hehe, de grønne prikkene er et ryktesystem som du kan se på "kontrollpanel". for å gi et positivt eller negativt poeng trykker man på vektskålen oppi høyre hjørnet i vert innlegg
Plusstegn er noe man ser bak noen navn (de du har på vennelisten) helt nederst på siden hvor man ser oversikt over hva som har skjedd overalt.

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat