Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-08, 10:03   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - handletur i butikken - ketolysekuren

Ketonlegemene kan like godt komme fra fettet i maten som fra kroppsfettet, derfor er også den beste tiden å måle seg på kvelden, minst et par timer siden siste måltid, det er det sikreste.

Om du går ned i vekt handler også om eventuell metabolsk motstand, og om man kanskje har urealistiske forventninger til nedgang. (Om man faktisk er normalvektig i utgangspunktet).
Vektnedgang kan være en ganske kompleks ting, men det kan være kjempeenkelt også. De som går på Fedon og OE, f.eks går jo også ned i vekt (men kanske ikke like fort som med ketogene dietter), men de er ikke i ketose.
Jeg har selv vært i ketose i nesten et år uten å gå ned. Jeg har ikke så mye igjen, så jeg må bare knekke en kode

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat